2012年7月30日星期一

動漫節2012 遊記


今年除約左Wilson之外,仲連同阿豪,Jackey,Johnson一行五人星期六遊動漫節,好不熱鬧.12點幾先入場,而自己因為要返工所以遲少少一點幾至入場.

2012年7月29日星期日

動漫節2012 – Hottoys 展品篇


終於輪到Hottoys.主要當然集中哂復仇者聯盟及Batman兩大場景.


動漫節2012 – Kids Logic 展品篇


經過兩年努力,今年Kids Logic終於捱出頭. 展品多元化.先係幪面超人變身器 IPhone Case,成品不俗.


動漫節2012 – Enterbay,Herocross,壽屋展品篇


Enterbay今年主打1:4 figure.原來實物真係好大隻,接近40-50cm.Joker,史太龍同阿諾都做得好似,相反Batman一拼過Hottoy就真係高下立見,好膠...

動漫節2012 – Bandai産品篇


Bandai 明顯將所有正野留待八月中既魂展showoff!!動漫節展出都係一般野!!

2012年7月28日星期六

動漫節2012 - 電撃作品篇


今年作品比上年出色,好多自家製作品,!!

2012年7月25日星期三

S.H.Figuarts – ROCK BISON


雖然Tiger & Bunny受歡迎,但好像只局限兩大主角.其餘角色大多淪為死貨,但其實其他角色亦有一定吸引力,今次介紹便是大大隻的搖滾野牛Rick Bison.

2012年7月22日星期日

書展行


行書展已經成為毎年香港人一大活動,我地都唔例外,今朝趁住十二點前$10特價入場!!

2012年7月20日星期五

S.H.Figuarts – BARNABY BROOKS JR.


趁著無記J2台播放中的Tiger & Bunny進入白熱化劇情,加上9月上映劇場版,黎緊幾篇blog將會接住落介紹手頭上的SHF玩物.先來是這盒自己已入手多時的第二男主角 : BARNABY BROOKS JR.

2012年7月18日星期三

S.H.Figuarts - 非公認戰隊・秋葉原連者・秋葉紅


除左幪面超人,本身都有睇開特攝戰隊,但就只係無記逢週日時段至,未試過即時download來看!!但近期卻迷上了一套戰隊,它便是剛完結的「非公認戰隊秋葉原連者!!雖然只得十三話,但透過爆笑演出惡搞傳統超級戰隊的公式劇情,加上本身劇情設定絶不只懂胡鬧,馬馬虎虎,値得推介給各特攝迷看.隨著日漸受歡迎,笨大亦趁機趕快推出其玩物,頭炮便是男主角:秋葉原連者秋葉紅!!

2012年7月15日星期日

告別小學校園


今日小學搞開放日兼嘉年華,阿女係FB一早已約定各好友回校玩樂,我地家長亦可聚一聚交流派位結果,一舉兩得!!

2012年7月10日星期二

六年一度的大審判日


香港教育毎六年就會黎一個重要日子:升小,升中,升大學!!今日終於輪到阿女迎接這個升中派位大日子!!結果阿女派到心儀既學校!!呢間學校阿女之前已經去過interview,面試完阿女已經話好有信心,雖然唔知派位結果係靠自行定統一,但都證明左阿女既努力無白費到!!至於我地兩公婆當然開心到彈起啦!!

2012年7月8日星期日

開倉


唔好誤會,唔係介紹衰記開倉,而係自己終於因為日積太多收藏(而家D玩具包裝真係越黎越大),只好走去租迷你倉擺放.不過話時話,而家迷你倉都唔係咁易,早係四月時已經搵緊,主打都係最細size:20-21平方尺,果次明明已經約好上去睇,點知唔五分鐘話俾人租左,激死我!!跟住搵左兩個月竟然一個吉倉都,直到上星期終於有吉倉放出,快快趣約好就俾錢落訂,今日正式取咭入伙!!

2012年7月6日星期五

六年真快過・小學畢業禮


今日阿女學校舉行小學畢業禮,一生人只有一次小學畢業,所以話之你天塌下來,都一定要出席!!

2012年7月3日星期二

MG FIGURERISE – WILD TIGER @ TIGER & BUNNY


真係好耐好耐没試過想快點去完成一盒模型了,這盒MG WILD TIGER便令我重拾當年十多歳時砌模型的樂趣!!而家砌模型的方法真係容易好多,分件分色都造得好好,没要求的素体都已經可收貨,加上無需用上膠水,快手既真係幾個鐘就搞掂!!而自己今次便分了四晩去砌,分別係:第一晩完成骨架; 第二晩上油;第三晩組裝;第四晩上貼;終於係尋晩完成!!